Moja pierwsza nowa domena

Moja pierwsza nowa domena została zarejestrowana. Długo przeglądałem rozszerzenia, które były wprowadzane do ogólnej rejestracji. Wiele osób, już na początku pierwszych nowych końcówek, zabrały się do rejestrownaia. Dla mnie jednak to nie były przemyślane rejestracje. Na niektórych nowych domenach założon strony internetowe, ale z tego co widze, już są aktualizowane. Spodziewam się, że domeny, które zostały zarejestrowane nie zostaną przedłużone na rok. W niektórych przpadkach oczywiście pośpiech jest wskazany, jeżeli rozszerzenie + nazwa (i odwrotnie) mogą odnieść sukces. Tylko skąd wiedzieć czy kombinacja nazwa+ rozszerzenie odniesie sukces? Gdy ktoś umie na to pytanie sobie odpowiedzieć pewnie zarobi. Oczywiście nowe domeny nie są tylko rejestrowane z myślą o sprzedaży. Ja sam moją pierwszą nową domene zamierzam przeznaczyć pod stronę internetową. Może tutaj nazwy nie będę zdradzał jaka jest to nazwa, ale napiszę że jest to rozszerzenie .club. Przeglądałem jeszcze inne rozszerzenia choćby .xyz ale nie znalazłem tutaj dla siebie odpowiedniej nazwy. Są jeszcze nowe domeny, które nie można rejestrować one dopiero zostaną wprowadzone do ogólnej rejestracji i tutaj widzę kilka rozszerzeń, na których można zbudować strone internetową. Póki co mogę się pochwalić pierwszą nową domeną:) Jednak nie skupiam się tylko na nowych domenach ale również na rozszerzeniach, które mają ugruntowaną pozycję na rynku. Wymienić tutaj trzeba domeną Polską .pl oraz domeny globalne .com oraz .info

Ten wpis został opublikowany w kategorii nowe rozszerzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

